
Een werkgever die aan de kleine dingen denkt
Vanaf 1 oktober 2019 ben ik gestart als inhuis salarisadministrateur & consultant. Al snel werd ik op een opdracht geplaatst waarbij ik drie dagen per week op locatie van organisatie werk. Met deze opdracht draait alles om advies en optimalisatie van HR & payroll processen in de software van SD Worx.
Procesoptimalisatie van de salarisadministratie
Bij mijn huidige consultancy opdracht houd ik mij bezig met de procesverbetering van de salarisadministratie, met als logisch gevolg de automatisering hiervan. In de oude situatie was er een apart systeem voor salarisverwerking en voor de urenregistratie van oproepkrachten. Dit is samengevoegd naar één systeem. Daarnaast hebben we het aanmaken van de contracten gedigitaliseerd. Dit scheelt veel tijd en voorkomt onnodige fouten. Als laatste adviseer ik onze opdrachtgever over de werkkosten en het eigen risico dragerschap. Een veelzijdige opdracht dus.
Een werkgever die aan de kleine dingen denkt
Het is leuk om te werken voor Salarisjobs. Naast de mooie portefeuille aan opdrachtgevers die zij bieden, is het een goede werkgever die aan de kleine dingen denkt. Hard werken moet je overal, maar hier krijg je waardering voor jouw werk.
Als consultant ben ik veel bij de opdrachtgever, maar in combinatie met de inhuis salarisverwerking heb ik ook leuk contact met het team. Wat je ziet, is dat iedereen bereid is elkaar te helpen. We hebben binnen het salarisadministratie team allemaal ons eigen specialisme en delen die graag met elkaar.
Nicole van der Merwe RPP