Uw salarisadministratie
zorgeloos outsourcen

Salarisadministratie professionals

Uw salarisadminstratie uitbesteden

Salarisjobs heeft zich volledig gespecialiseerd in salarisadministratie. Wij beschikken over professionals die in huis de salarissen verwerken voor een groeiend aantal klanten. Door de complexiteit van de Wet- en Regelgeving is het als ondernemer niet makkelijk om alles bij te houden.

De eventuele aanwezigheid van een CAO of secundaire arbeidsvoorwaarden maakt het er ook niet makkelijker op. Het verwerken van de salarisadministratie is echter wel één van de belangrijkste werkzaamheden binnen uw onderneming. Een juiste loonstrook betekent rust op de werkvloer.



Onze jarenlange ervaring en betrokkenheid bij onze klanten maakt ons tot een geschikte kandidaat om uw salarisadministratie aan uit te besteden. Wij beschikken over de juiste kennis èn de juiste mensen.

Salarisadministratie op maat

Onze salarisadministratie dienstverlening is gebaseerd op maatwerk en persoonlijke benadering. U bepaalt welke werkzaamheden uit handen wilt geven en welke werkzaamheden u in eigen beheer wilt houden. De toewijzing van een vast contactpersoon biedt de kans om een persoonlijke relatie met u als klant op te bouwen.

Eventuele knelpunten zullen makkelijker zichtbaar worden en stellen ons in staat een oplossing te bieden die passend is binnen de salaris vraagstukken binnen uw onderneming. Tevens is uw vaste contactpersoon in staat u te adviseren omtrent fiscaal vriendelijke belonen, arbeidsrecht, CAO en andere salarisadministratieve aangelegenheden.

U heeft geen zorgen meer of de juiste percentages, inhoudingen en regelingen worden toegepast. Daar zorgen wij immers voor!

 Wij maken met u afspraken omtrent de periodieke verwerking. Dit kan uiteraard maandelijks of per 4-weken. Afhankelijk van uw behoefte ontvangt u alle relevante output op papier of digitaal. Indien u wenst ontvangt u in eerste instantie de salarisstroken in een proefversie. Pas op het moment dat u akkoord bent worden de stroken definitief verwerkt.

Onze werkwijze

Wij verzorgen voor u de complete salarisadministratie. Daarnaast kunnen wij onder andere de volgende taken voor u verrichten:
  • Meldingen aan diverse verzekeringsmaatschappijen en Arbodiensten;
  • Meldingen aan instanties als Belastingdienst en diverse pensioenfondsen;
  • Raadplegen overzichten en maken van diverse managementrapportages;
  • Signaleringen in het kader van de Wet Verbetering Poortwachter;
  • Proefberekeningen maken;
  • Digitale dossiervorming;
  • Verlof- en verzuimregistratie;
  • Export van gegevens naar Excel;
  • Diverse signaalmeldingen (zoals bijvoorbeeld CAO-verhoging, verjaardag of jubileum);
  • Gebruik van importbestanden met betrekking tot onder andere urenregistratie en nieuwe werknemers;
  • We verlenen toegang tot een uitgebreide HR-kennisbank
Onze salarissoftware is web-based. Dit betekent dat u ook zelf bovengenoemde taken kunt verrichten. U ontvangt dan van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee kunt u op elk gewenst tijdstip inloggen in onze gebruiksvriendelijke online salarissoftware.

U kunt de salarisadministratie in goed vertrouwen over laten aan onze ervaren salarisadministrateurs! 


Onze tariefstelling is gebaseerd op transparantie, dus geen ingewikkelde constructies. Voor het maken van een vrijblijvende offerte kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij bespreken dan graag met u de mogelijkheden, dit kan zowel telefonisch of tijdens een persoonlijk gesprek.
U maakt uw wensen kenbaar, wij zorgen voor een oplossing op maat.

Salarisjobs
in de praktijk

Hotellerie

Eén van onze payrollconsultants is verantwoordelijk voor de gehele salarisadministratie voor een grote hotelketen.

Gerealiseerd

InventarisatieSalarisadministratie | Project inventarisatie ImplementatieSoftware keuze | Onafhankelijk advies | Implementatie UitvoeringOndersteuning | Plaatsen tijdelijke salarisadministrateur Meer details >

Diverse MKB bedrijven

Voor diverse MKB bedrijven verzorgen wij de gehele salarisadministratie. Dit verzorgen we vanuit een van onze vestigingen of op locatie bij de klant.

Gerealiseerd

InventarisatieSalarisadministratie | Project inventarisatie ImplementatieSoftware keuze | Onafhankelijk advies | Implementatie UitvoeringOndersteuning | Plaatsen tijdelijke salarisadministrateur Meer details >

Plan een
kennismakingsgesprek

Zet de eerste stap

Alle projecten starten met een kennismaking. Onze dienstverlening is gebaseerd op maatwerk en persoonlijke benadering. We komen graag langs om de mogelijkheden voor het uitbesteden van uw salarisadministratie te bespreken.


MAAK DIRECT EEN AFSPRAAK >
Kantoor

Amsterdam

Olympisch stadion 24

T 020-723 05 21

Kantoor

Rotterdam

Westplein 5-D

T 010-217 56 30

Kantoor

Breda

Ceresstraat 13

T 076-303 11 46